Der gik ikke længe fra flyet med finaleparrene landede i Danmark, til de første par gik fra hinanden

“Livet efter Love Island” griber fortællingen fra “Love Island” lige efter finalelyset er slukket, og vores fire finalepar sætter fødderne udenfor villaen. Vi kommer under huden på vores deltageres private liv i Danmark og særligt kærlighedslivet. For hvad sker der, når kærligheden skal plejes samtidig med, at alle gerne vil have et stykke af ens succes og opmærksomhed? Der går ikke længe, fra flyet lander i Danmark, til Juliver bliver til Julie og Oliver, de går nemlig fra hinanden efter få uger. Joakim og Olivia kan derimod ikke få nok af hinanden og tilbringer stort set al deres tid sammen. På Fyn er Kasper og Josefine stadig på deres kærlighedsrejse for at lære hinanden ordentligt at kende, mens både Jonas og Ida er på jagt efter andre piger.

Du får lige den lange mail med embedkoder til de sendte klip, som kan bruges fra i morgen (fredag). Der er også kommet to ekstra klip til (afsnit 6), og især klippet hvor Josefine fortæller, at hende og Kasper nu er blevet kærester er jo ret artikelværdig.

Kristine Holm MarcherPress Officer, Nordic Entertainment Group Denmark

kristine.holm@nentgroup.com