Der er travlt hos den lille familie, og vi er med når følelserne bliver store, kærligheden blomstrer og nye fremtidsplaner bliver lagt

Som inkarneret dyreven har Linse besluttet at lægge hele sit liv helt om. Linse har nemlig indset, at vi ikke har nogen Planet B, og derfor har hun besluttet sig for at blive mere miljøvenlig. Det betyder, at gamle vaner skal lægges om, og nye transportmuligheder skal afprøves, så kloden fortsat kan være levested for både mennesker og dyr.

En stor sorg har desværre ramt familien fra Bryggen, for Linses trofaste ven, Cino, har ikke længere styrke til at bekæmpe kræften. Linse skal derfor træffe en hjerteskærende beslutning, som enhver hundeejer gruer for. Heldigvis er der støtte og hjælp at hente hos både Stephanie, Cengiz og Alba samt hjerteveninden Didde i Vamdrup.

Over skyerne er himlen altid blå, for da Linse rejser på ferie til Kreta møder hun helt tilfældigt en storlogrende trebenet ven, som charmer sig ind i hendes kæmpe dyrehjerte.

Hos Stephanie og Cengiz er der også travlt efter deres fortryllende slotsbryllup i foråret. De starter livet som mand og kone med en luksuriøs bryllupsrejse til Miami, hvor der på ingen måder bliver sparret på noget. De har for længe siden bevist, at de er et rigtig godt makkerpar. Det skal i denne sæson stå sin prøve, når de kaster sig ud i et nyt stort eventyr, hvor de på få måneder skal stable et gigantisk boksearrangement på benene.

Så se med, når Familien fra Bryggen igen er samlet hver torsdag kl. 20.00 på TV3 og Viaplay.

Camilla RavnPR Manager, TV3 & Viafree, Nordic Entertainment Group Denmark

Camilla.ravn@nentgroup.com