Der er masser af romantik i luften, når den nye sæson af Familien fra Bryggen rammer skærmen til februar

Bryllupsklokkerne ringer for Stephanie, og Linse er kommet hjem til sit elskede Bryggen efter godt to år i sydens sol, hvor hun har drevet et B&B.

Der er travlhed på Bryggen, og forberedelserne til århundredets bryllup optager den lille familie. Alt skal være perfekt, når Stephanie og Cengiz siger ja til hinanden, og vi er med hele vejen, når de store følelser, får frit løb. Det er nemlig ikke en helt enkelt opgave at forberede den store dag.

Kom med når parret tager billedet til bryllupsinvitationerne, når der dukker uventet hjælp op, og når de forelskede par sætter en ring på deres kærlighed.

Vi er også med, når Linse skifter sydens sol ud med det lidt mere tempererede Amager, og vender hjem til Danmark efter at have udlevet sit B&B eventyr i Spanien de sidste to år. En rejse, der var både hård men også fuld af store oplevelser. Savnet til Danmark og til den elskede familie på Bryggen sejrede dog til sidst.

Vi følger Linse tilbage i Danmark, når en ny hverdag begynder. Kom med på jagten efter drømmemanden, når den kommende svigersøn afslører sin adelige titel, og når hele familien rejser til det smukke Skotland.

En ting er sikkert - det kommer ikke til at gå stille for sig, når vi endnu engang bliver inviteret indenfor hos ”Familien fra Bryggen” og følger dem alle - i medgang og modgang.

Camilla RavnPress Officer, Nordic Entertainment Group Denmark

Camilla.ravn@nentgroup.com