I sæson 2 møder vi igen de flabede og rebelske piger, der går efter den perfekte overpumpede og mega tatoverede Bad Boy

Paradoksalt nok drømmer pigerne om familieidyl med villa, volvo og vovse, men dette matcher på ingen måde den typiske Bad Boys livsstil. Det stopper dog ikke pigernes kamp om Mr. Perfectly Unperfect, for de er vant til at kæmpe for det, de vil ha´, og de går gerne hele vejen for at finde og vinde ham. Pigerne tænder på vildskaben, dramaet og balladen i det eksplosive kærlighedsliv, og de keder sig, når de prøver at date en helt almindelig sød fyr. De er vilde med farlige, sexede mænd, som de aldrig helt ved, hvor de har.

I denne sæson møder vi både nye par og singlepiger, der enten kæmper med at rumme den vilde kærlighed eller at finde den perfekte Bad Boy, der er hård udenpå men blød indeni.

Vi møder igen vestegnsprinsesserne Kia & Melanie, der altid falder for de store Bad Boys, men som også kæmper med konsekvenserne af det til tider hårde liv. Mariyah jagter stadig den perfekte Bad Boy, der kan håndtere hendes temperament og samtidig være vild og egenrådig, som en ægte alfahan. Heidi er også tilbage, og ovenpå Dennis-fadæsen fra sidste sæson har Heidi besluttet, at hun nu vil have en Bad Boy… med hjerne!

En anden genganger er ”Ha’ det som du ser ud-Lasse”, der nu danner par med Nana, som har fået sit for, da hun nu skal håndtere Lasses temperament og provokationer, hvilket kan være lidt af en udfordring, når man selv har et stort temperament.

I denne sæson møder vi for allerførste gang Pernille og Christian. Pernille og Christian er Bad Boy-udgaven af Hr. og Fru Danmark. De har villa, vovse og noget der minder om en Volvo. Christian kan desuden krydse hele Bad Boy-tjeklisten af: han er på størrelse med HULK, har masser af tusser og en mørk fortid, hvor han måtte spjælde den i 15 mdr. Pernille har fundet den helt perfekte Bad Boy, men spørgsmålet er, om jagten er sjovere en fangsten. Sandheden får vi måske, når hun holder tøsemiddag, hvor der ikke bliver lagt fingre imellem!

Den nye singlepige Ninja Nikita er også lige kommet ud af spjældet og tørster efter friheden og Bad Boys, så vi er med, når Ninja skal have lavet sin (måske) første tatovering, og når hun går på Bad Boy-jagt i byen med sin veninde. I selskab med Ninja sker der altid noget, og hendes ordforråd gør enhver havnearbejder til skamme.

Vi elsker dem, holder med og af dem, griner, græder og kan genkende kærligheden, som de så intenst jagter. Det er et farverigt, vildt og ærligt portræt af drømmen om kærlighed og den svære vej derhen.

Velkommen til Besat af Bad Boys sæson 2

• Pernille Foto: TV3/Lars E